Lilla klantskalle



Kalle har skadat sig...igen... Den här gången är det på svansen. Jag tycker verkligen synd om grabben! Vi vet inte riktigt vad som hänt, men vi tror han har lyckats blivit biten av något. Vi var i alla fall hos veterinären idag, så nu måste han äta antibiotika. Det konstiga, men väldigt positiva, är att han verkar tycka om smaken. :) Jag kunde lägga lite antibiotika på fingret så han kunde slicka i sig det. Så antingen gillar han smaken, eller så fattade han att om han snällt slickar i sig allt så behöver vi inte trycka ner det i halsen på honom, haha! ^^

Imorgon ska Said på semester med da boyz... Jag har ett körkort att tänka på, så jag bestämde mig för att inte hänga med. För mig är körkortet viktigare än en veckas semester. ;) Jag vill ha körkortet nu! Teorin är klar till största del, lite kvar men inte mycket. Måste nog boka lite tider snart tror jag! :) I alla fall, eftersom älsklingen ska iväg i en vecka hade vi tänkt att ha en extra mysig kväll. Vad som händer vet jag inte riktigt...men mysigt ska det bli i alla fall. :) <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0