Libanes-mat

Det blev lite grillning på midsommar med libanesisk mat. Annorlunda men gott! :) Kocken var ju Said så klart! Efter maten fick vi efterrätt som Isabelle hade fixat, glass med jordgubbar och grädde. Yum! ^^ Jordgubbar är ju något man bara MÅSTE äta på midsommar.
Självklart blev det lite lekar vilket också är ett MÅSTE! ^^ Dock förlorade vi tjejer på kubb, men det var ju faktiskt så att "vi lät dem vinna" så de inte skulle behöva ligga sömnlösa om natten, haha! ;) Vi slog i alla fall de små pojkarna i en liten ordlek. Vi kunde ju inte låta dem vinna allt heller!

Igår hängde jag med Said och Sery för att fiska i Eskilstuna, men det gick väl inte speciellt bra för mig. Ingen fisk... :( Jag tänker skylla på att fiskarna hade tagit semester eller något... Men dagen var ju inte förstörd på grund av några fiskar, jag hade kul ändå! Dock föredrar jag att sitta i en båt och meta. :)

Nu ska jag nog bara sitta och lyssna på skön musik...alltså Rascal Flatts. ^^ Livet är bara så...mysigt ibland...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0