Min riddare

Igår var Minna och Janne på konsert, ACDC, så vi ungdomar fick huset för oss själva. Vi hade tänkt en liten spelkväll, men så bidde det icke eftersom vi alla kom hem ganska sent. Jag och Said var ute och fiskade, och jag fångade en hel del, men med Said hjälp så klart! ;) Men vad vi inte ska snacka om är stunden innan vi fick båten i vattnet, haha! Min spindelfobi visade sig, tydligt!! Jag stod verkligen och grät på grund av alla levande och döda spindlar och andra småkryp i min omgivning. Usch vad hemskt det var! Vilken tur att min riddare fanns där och kunde rädda mig! ;P  

Soligt idag, men ändå ska det blåsa kallt...och jag som inte har något underhudsfett, som Minna säger, fryser ju så lätt! Usch... Nu till något positivt.. Min hals börjar bli bättre, så jag kan nog börja träna igen snart. Oh gud vad skönt med sommarlov, då har jag hur mycket tid som helst åt att träna! Snacka om träningsmani...
En annan positiv sak.. Jag och Minna räknade ihop mina meritpoäng förut. Om vi räknade rätt ligger jag runt 15,48 av 20, vilket jag måste säga att jag är rätt nöjd med. :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0