Munsår

Solen skiner, det doftar sommar, och jag har munsår. Vad härligt livet kan vara, eller hur? :) Jag ska se till att behandla munsåret ordentligt så det försvinner lagom till studenten. Usch!

Jag var på stranden idag med Said och Frida...det var väl inte den bästa stunden i mitt liv av olika anledningar, men bättre än att sitta hemma och uggla. Jag har i alla fall lyckats få litelite färg på armarna, vilket var de få delarna på min kropp som jag blottade för solen. Eftersom jag snart tänker vaxa benen har jag för mig att det inte är så bra att vara solbränd på benen, så jag håller mig till strumpbyxor. ^^

Ikväll blir det antingen utgång eller lördagsmys framför någon dålig film och lite snax. Jag hoppas faktiskt inte mer på det ena eller det andra. Båda sakerna är rätt lockande...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0