Snart klar

Oh gode gud vilken härlig värme! Mindre härligt att behöva sitta och övningsköra i värmen dock... Men nu börjar jag verkligen känna att det inte är så långt kvar tills jag har körkortet! Vi har bara en sak kvar på listan att öva på, plus halka och motorväg. ^^ Mmm! Måste även se till att bli klar med teorin, så jag har bestämt att köra lite teori varje dag! Allt för att lyckas!

Idag har jag och Said varit tillsammans i 8 månader. Det känns dock som att vi varit tillsammans i ett år ungefär. Vi ska inte göra något speciellt, men det kanske blir lite myspys ikväll framför någon bra film, eller varför inte säsong 4 av Vänner?! ;) Jag tror jag har fått honom att fastna lite för det haha!

Men nu måste jag nog äta något. Min mage låter en hel del. :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0