Stackars flicka

Nu har jag varit sjuk allt för länge. Men vad missar man egentligen i skolan? Betygen ska väl sättas nu, och man har gjort alla uppgifter man ska... Men man ska ju gå i skolan ett visst antal dagar. Det är bara att hänga i helt enkelt. :)

Igår eftermiddag och kväll höll jag stackars lilla Fofo sällskap medan hon jobbade i svettiga kläder inne på kolgrillen. Jag fattar inte att de måste ha långa byxor på sig trots vädret! Usch! Det är nästan så jag hoppas på kyliga dagar för hennes skull.
Efter jobbet hade vi tänkt att fika någonstans, men det var ju typiskt nog stängt överallt, så vi drog till donkan och käkade istället. ^^ Love ya girl!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!



Såg en ky utbildning på nätet inom djursjukvård på 2 år, är nog försent att ansöka för detta året, men du kan ju om du är intresserad ha det i åtanke tills nästa vår, utbildningen ligger här i skåne...Ky utbildning är ju bra på så sätt att de innehåller mycket praktik och är därför en bra merit hos eventuella arbetsgivare i framtiden.

http://www.utbildningssidan.se/utbildning/djur/default.aspx

Hoppas du får en härlig helg! och jag ringer nästa vecka :-) puss och kram!

2010-06-03 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0