Music make you lose control

Äntligen kommer jag få stå på scen och dansa till en av tidernas grymmaste låtar! Lose controll med Missy Elliott! Oh jag känner mig så lycklig! Vill dansa på DUD varje dag nu! :) Appropå dans kan jag ju glatt och stolt berätta att projektarbetet går lyckat framåt. Anja har till och med redan bokat aulan för uppvisningen. Dock har jag inte fått reda på tiden än riktigt... vilket kanske jag bör ta reda på!

Ja, här sitter jag med ett glas jordgubbsläsk och känner mig allmänt bekväm. Jag har planerat att sitta framför tvn halva natten och bara vara onyttig. Godis! :) Någon utgång blir det nog dock inte..det sparar jag till nästa helg. Då ska ju Said iväg på kryssning med grabbarna, och jag som itne kunde hänga på eftersom jag bara är 18 år, måste väl också få roa mig? :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0