Sandora ja Sandora...

Ikväll blir jag barnvakt, och förhoppningsvis får jag sällskap av Ricko. Kanske man kan baka något? :) Jag känner mig ganska sugen på något sött... något med choklad i alla fall!

Vi hade besök idag på engelskan av två missionärer från Amerika. :) Väldigt intressant måste jag säga! Jag fick bland annat svar på en fråga jag haft ganska länge när det gäller skolorna i Amerika... Det är nästan precis som i filmerna! Det är tydliga grupper som håller ihop. Turligt nog har vi inte det så i Sverige. Självklart har vi ju små grupper, men det är inte lika synligt som där tydligen. Vi är lite mer neutrala! ;)

"Sandora ja Sandora..." :) Det är vad Saids mamma brukar gå omkring och sjunga hemma ibland. Sandora har blivit mitt nya smeknamn där borta! Jag gillar det... :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0