Studentförberedning

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått min studentmössa! :) Grymt snygg måste jag säga att den är, men allvarligt...ska den sitta så? Fler i klassen, bland annat Linn, har samma problem som jag. Alltså den sitter precis lagom tajt, men den sitter över öronen så man ser nästan ut som en liten smurf..! Aja, kanske man kan fixa det på något sätt... :) Minna brukar vara lite påhittig! Appropå studenten har jag nu börjat kolla på studentklänning. Minna lyckades hitta en hel del bra sidor på internet. Ikväll ska hon och jag kolla igenom dem extra noga så jag kan bestämma mig för en...jag försökte kolla lite igår, men det fanns ju så himlans många fina! :) Sen måste man ju kolla underkläder och skor också..ooh vad roligt! Lycka! ^^

För tillfället sitter jag nu hemma hos Said och ja...gör inget speciellt. Pricken själv är i Örebro just nu..kanske han lyckas få ett jobb där. :) Hoppas på dig älskling!

Vi har nu börjat med tryck på tyg i skolan, men jag har ingen aning om vad jag vill trycka! :o Gärna något snyggt foto...en söt bild på Kalle kanske? Eller en bild på mig och Said? ^^ Måste också hinna köpa någon stor t-shirt att trycka på!

Kanske man ska ta och äta något snart? Jag ska ju faktiskt träna ikväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad kuligt! du kommer säkerligen vara jättefin på den stora dagen!

2010-03-10 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0