Utmattning



Oh, jag känner mig så utmattad...kroppen är seg, jag har ansträngt ryggen allt för mycket... Men ändå känns det riktigt skönt! Det spelar ingen roll om jag är sjuk eller bara allmänt trött, jag ger ändå 100% på dansen...ja, tills dess att kroppen verkligen säger ifrån vill säga. :) Said får ta och ge mig en ryggmassage ikväll!
Jag undrar hur det kommer gå imorgon på projektarbetet. Det känns ganska bra hittills...dock finns det vissa i gruppen som har lite svårt att lära sig, och framför allt- ge energi! Jag får helt enkelt peppa dem extra mycket i fortsättningen. Det är ju inte speciellt långt kvar!

Naturkunskapsprovet är nu gjort och jag blev inget annat än nöjd med resultatet. Fick nästan VG, vilket min lärare tyckte var förvånat bra gjort av mig med tanke på att jag från början låg så långt efter. Det känns bra!

Ricko har förresten äntligen kommit till stan för att hälsa på! :) Tyvärr kunde jag inte träffa honom idag..hade fullt upp! Vi får se hur det blir imorgon...tror inte vi kommer hinna träffas då heller, ty jag kommer ju inte hem förrän runt sju-tiden. Men är du kvar på fredag...då ska vi avsolut träffas, och jag förväntar mig en stor kram! :)

Nu ska jag sova lite tror jag...det blir en lång dag imorgon... Ibland undrar jag själv hur jag orkar..?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0