Äggallergi

Vi har nu kommit fram till att jag ska hålla mig borta lite från ägg, ty jag kanske kan vara lite av en äggallergiker! Jag som älskar ägg! :( Det gör väl inget att äta det då och då, men blir det för mycket får jag bara en massa kliande utslag på kroppen. Uschi! Åh, allt detta snack om ägg har gjort mig hungrig... Jag förstår dock inte hur jag kan vara det, ty Said bara för två timmar sen lagade en jättefin och god middag åt mig. Mysig kille det där...^^

Imorgon blir det Ängeln hela dagen igen, och sen har vi bara en dag kvar i skolan den här veckan! Grymt skönt! Äntligen kanske man får ordentligt med tid åt att plugga! Guh vilken nörd jag låter som... men det är ju faktiskt en massa nationella prov nu för tiden. Redan nästa tisdag är det nationella i matte B, vilket kan påverka om jag får Vg eller Mvg! Nästan så att svetten börjar rinna i pannan! :o 

Men nu ska jag titta lite på tv och mysa med pöjken... :)

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0