Det lönar sig att råplugga

Provet gick suveränt! Mycket bättre än jag trodde det skulle göra, trots att jag rent ut sagt råpluggat i helgen... :) Jag gjorde även muntligt nationella i engelska..men vi var tvungna att avbryta mitt i på grund av ett jävla brandlarm! Jag vet inte riktigt om det brann på riktigt eller om det bara var test, men det var i alla fall en massa rök. Även efter ungefär en halvtimma när vi fick komma in i skolan igen var det rätt rökigt. :s

Jag hade egentligen tänkt att gymma idag..hade till och med packat träningsväskan och satt mig på bussen, men jag blev inlurad på American Pizza till Said, Fofo och alla. Jag har ju inte träffat Said på hela helgen.
Jag kan stolt säga att jag inte åt något! ;) Ingen skräpmat för mig mitt i veckan, förutom vid speciella tillfällen. :)
Det blev i alla fall lite träning, en promenad genom stan och hem till Jonas, plus lite extra träning ty vi har varit duktiga och städat lite. Stolt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0