Grattis Isabelle

Smidigt... nu har jag gått och blivit sjuk. Två veckor innan studenten... men jag hinner nog bli frisk innan dess! :) Halsen är svullen och det gör ont när jag sväljer. Hade lite feber igår, vet inte om jag har det idag men jag känner mig väldigt seg. Ska ändå försöka ta mig till skolan imorgon. :) Vi har ju redovisning i sam om jag inte minns fel! Kanske den redovisningen kan påverka mitt betyg?

Isabelle fyller år idag förresten, så grattis till henne! :) 13 år, tonåring... jag är glad att den tiden är över för min del! ;) Tydligen har hon fått en hel del presentkort, så det blir nog en hel del shoppande för henne nästa månad. JAg vill också!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0