Så var min valborg

Lördag, klockan är strax efter nio på morgonen och jag kan inte sova. Nog för att jag vanligtvis brukar vakna rätt tidigt dagen efter att jag varit ute och festat, men grannen har spelat hög musik hela natten och håller fortfarande på! Man undrar ju vad de lever för partyliv? Said ligger kvar på madrassen i vardagsrummet och sover... Vi är alltså inte hemma, utan hos Jonas som för tillfället inte är här. Han firade valborg någon annanstans i Sverige! :) 
Grymt kul hade jag igår i alla fall! Kvällen började hemma hos Johanna där bland annat Christer, Bella, Lovisa och Dennis var. Festen förflyttade sig sen till en lägenhet på Trädgårdsgatan, men det var väl ingen direkt höjdare där. Halva gänget satt i soffan framför datorn och valde musik, och resten var bara allmänt osociala. Den enda filuren där man gillade var lilla kissemissen! :) Jag, Christer, Dennis och Bella stack i alla fall ner till Harrys där jag träffade älsklingen. ^^ Det blev inte lite dans! Grymt kul i alla fall, om man bortser från att jag lyckades slå låret i något hörn så jag har ett ganska stort lila blåmärke nu. :( Inte skönt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0