Snälla låt mig sova...

Vad är klockan...sex på morgonen, oh gode gud jag kan inte sova. Kul! Älsklingen åkte nyss till jobbet. Önskar han kunde ligga kvar och hålla om mig. :( Ett glas vatten eller två skulle inte heller vara fel. Börjar känna mig ovanligt törstig om nätterna och mornarna nu för tiden..störande att behöva kravla sig upp ur sängen bara för att dricka ett glas vatten. Det är inte min grej. Jag måste se till att alltid ha ett glas på nattduksbordet...men med mitt minne så vet jag redan nu hur det kommer gå. Blä vad jag ska vara tankspridd och alltid glömma saker. Man börjar väl bli gammal... höhö!

Jag sprang omkring på stan idag för att fixa med viktiga papper och grejer. Hata att bli vuxen ibland. Årstiden gör det inte heller speciellt mycket lättare. Blir iskall om kinder och händer, men med vinterjacka blir jag ändå alltid svettig som en tok. Vad är det med denna värld??
När jag väl kommit hem och skulle fixa lunch ringde lilla Fofo såklart och ville ut och käka för att fira att hon fått ett jobb. Grattis gumman, men kunde du ha valt ett sämre tillfälle?? :P Det blev i alla fall kycklingpaj på Sultan´s..yum yum! Nästan så att jag blev lite sugen på det nu...



En trött Sandra. Tänk om jag kunde vara så trött nu. Då kanske jag skulle kunna somna...
Ett får hoppar över ett staket...två får hoppar över ett staket...tre hopp fårar över ett skatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0