Benpass

Nu har jag precis duschat efter ett benpass på gymet, och jag måste säga att det finns nog ingen skönare känsla än denna. Känner mig mycket mer alert, avslappnad och glad! :) Imorgon ska jag träna överkroppen, längtar redan! Snart ska Minna och jag se på true blood...och jag tror jag måste äta något... känner mig aningen hungrig.

Imorgon har jag en hel del saker att göra. Jag måste på möte på Educuts och ställa några frågor, jag måste lämna in mina slutbetyg till viadidakt eftersom jag ska plugga distans, jag ska hinna träna, och avslut på dagen blir att vaxa benen hemma hos Fofo. Hoppas och tror på en utekväll på lördag, första gången på tre veckor faktiskt, så lite fin och fräsch vill man ju känna sig. :)
Det blir nog en bra dag...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0