Blandsås

Var i norrköping idag med Fofo och resten av gänget. :) Trots att vi inte gjorde så mycket mer än att irra runt var det rätt kul. Bättre än att sitta hemma i alla fall.
Vi avslutade kvällen på donkan här i stan där jag lyckades äta upp en inte speciellt god såsblanding flickorna hade gjort.

Innehåll: Ketchup, vitlöksdipp, chokladglass, fanta, sallad, dressing

Gott va? :) För att jag klarade stoppa i mig det fick jag en kebabpizza på vägen hem! Trots att jag inte tränat något idag kände jag mig verkligen värd det. Det blir tydligen på måndag som vi ska fixa träningskortet, så tills dess får jag njuta lite! ;)

Nu ska jag sitta och spela lite Qingo Bingo innan jag lägger mig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0