Hata väckarklockor

Varit på möte med Eductus, och ska fortsätta gå dit varje tisdag tills dess att jag fått ett besked om när jag ska börja studera. Jag kommer i alla fall få en liten ersättning för dessa dagar fram tills dess. ^^

Svar till Evelina: Jag ska nu studera distans, bara läsa upp några ämnen. Matte C & D, Bilogi A & B, Kemi A & B, Fysik A & B. Sen när jag är klar kan jag söka till veterinärutbildningar. :) Svårt att komma in, men det är värt ett försök!

Svar till Mikaela: Nej, jag brukade aldrig få speciell träningsvärk förut eftersom jag alltid höll igång det... men nu när mina muskler har vilat så länge så lyckades jag få det. Men man får mindre träningsvärk om man stretchar ordentligt, vilket jag dumt nog inte gjorde haha! :)

Nee, jag känner för att sova... Johannas jäkla väckarklocka förstörde min morgon!! Eller kanske inte själva väckarklockan, utan själva Johanna! Hon har ju så jäkla svårt att vakna till den där väckarklockan, så jag får ligga och banka på väggen och ropa på henne tills hon vaknar och stänger av skiten. Det roliga är att när hon väl gjort det somnar hon om igen, och inom 5 minuter ringer klockan igen. Nästan så jag får lust att slå den i huvudet på henne. Det hade varit okej om jag hade haft sovmorgon, men nu var det så att jag skulle upp vid halv nio, och när jag blir stressad och vet att jag ska upp om en liten stund så kan jag inte somna om. Blä!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok kul att du vågar satsa på vetrinärutbildning, du skulle verkligen passa som det :-)skönt oxå att ha nåt att göra nu när du ska börja plugga....kramiz

2010-09-16 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0