Ingenting

Det var väl det jag trodde... läkaren tyckte att allt såg bra ut. Det ska alltid vara så för mig! Nej, jag tycker inte att jag känner efter för mycket och blir inbillningssjuk. Igår hade jag svårt för att gå normalt på grund av smärtan. Aja, jag ska väl bara vara glad att det inte verkade vara någon äggledarinflammation eller liknande... men som jag fattade det ska jag få en tid hos gynekolog. Just nu känner jag ingen smärta och inga konstigheter, vilket jag också egentligen bara bör vara glad över. Men det stör mig att det alltid ska bli såhär! Kan jag inte bli sjuk på riktigt någon gång??! Nu fick jag sitta i den där obekväma och pinsamma stolen med benen upp i luften..i onödan! Inte kul alls.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tro mig jag vet hur det känns...när man är ung och tjej så tas man tyvärr många gånger på mindre allvar inom sjukvården. Men tur att det inte var äggledsinflammation kan ju vara något annat som kanske går över av sig själv. men bäst att kolla upp om det fortsätter...kraam

2010-09-14 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0