Jag känner mig handikappad!

Jag förstår knappt själv vilken träningsvärk jag har! Kan det göra såhär ont?? Jag har visst fått klara mig utan träning längre än jag trodde. Jag känner mig näst intill handikappad. Att ta av på mig kläder tar en evighet...att bara sitta här och skriva är ansträngande för mina armar. Fy!
Idag blir det i alla fall ingen träning för mig... vilodag! Jag tror att största delen av min eftermiddag kommer spenderas här i sängen med Johannas dator i knät...om jag får låna den så länge vill säga. Vill ha en egen!! :( Men eftersom jag snart förmodligen ska börja studera på distans så kommer jag få studiebidrag istället för aktivitetstöd, vilket innebär 1700 kr mindre än jag hoppats på. Varför ska livet vara så hårt? Jag behöver ju pengar... 1000 kr i månaden...pfft!! Ja, men jag får väl helt enkelt försöka hitta ett extrajobb. Blä...



Kommentarer
Postat av: Evelina

tråkigt lite pengar är ju inte kul...vad ska du studera?

2010-09-15 @ 15:52:48
Postat av: mikaela

Man fick ju ingen träningsvärk om man stretchade sa du ju? ;)

2010-09-15 @ 19:54:44
URL: http://meles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0