Jag ska aldrig mer lita på mig själv

Tro det eller ej, men jag klarade inte teoriprovet...ett poäng ifrån godkänt!! Hur illa kan det va?? Så mycket som jag har övat, och ändå kände jag knappt igen en enda fråga. Usch, jag blir så irriterad. Jag lyckas hjälpa andra att ta körkortet, men inte kan jag ta det själv... Det är alltid så för mig. Så fort jag är säker på att jag kommer klara något, då går allt bara fel... Men det blir väl att plugga mer helt enkelt och hoppas på bättre lycka nästa gång. Då SKA jag klara det!! Nästa vecka har jag uppkörningen också. Jag vågar inte hoppas på något. Jag ska tvivla på mig själv...då kanske jag klarar det.

Facit till min provbok är borta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0